Twój koszyk jest pusty

Regulamin serwisu dipp.info.pl

Portal internetowy "Dwory i Pałace Polski", działający pod adresem https://dipp.info.pl/ prowadzony jest przez Indico Tomasz Kowalski, Andrzej Herzberg Spółka Cywilna, NIP: 5882424318 z siedzibą przy ul. Wałowej 10/3, 84-200 Wejherowo.

Kontakt z usługodawcą / sprzedawcą

Indico S.C. ul. Wałowa 10, 84-200 Wejherowo
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 58 673-29-38
Formularz kontaktowy znajdujący się pod adresem: https://

Kontakt z redakcją serwisu

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
Formularz kontaktowy znajdujący się pod adresem: https://dipp.info.pl/kontakt

 

Dipp.info.pl to portal informacyjny ogłoszeniowy i sprzedażowy.
W części ogłoszeniowej Serwis Internetowy umożliwia korzystającym z niego usługobiorcom między innymi dodawanie i edytowanie oraz przeglądanie i wyszukiwanie ogłoszeń dotyczących historycznych obiektów rezydencjalnych z terenu Polski.
Informacje zawarte w ogłoszeniach w Serwisie Internetowym mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Celem zawarcia umowy dotyczącej przedmiotu Ogłoszenia niezbędny jest każdorazowo kontakt z ogłoszeniodawcą już poza Serwisem Internetowym i ustalenie szczegółów przez zainteresowane strony. Właściciel Serwisu Internetowego nie jest autorem ogłoszeń zamieszczanych w Serwisie Internetowym przez jego usługobiorców.. W części sprzedażowej Serwis Internetowy umożliwia dokonywania zakupów online.

Definicje

BAZA DIPP – nieodpłatna Usługa Elektroniczna, internetowy katalog historycznych obiektów rezydencjalnych dostępny w Serwisie Internetowym i prowadzony przez Usługodawcę dla wszystkich odwiedzających Serwis Internetowy.
BLOG – nieodpłatna Usługa Elektroniczna, internetowy blog dostępny w Serwisie Internetowym i prowadzony przez Usługodawcę dla wszystkich odwiedzających Serwis Internetowy.
GALERIA - nieodpłatna Usługa Elektroniczna, internetowa galeria zdjęć dostępna w Serwisie Internetowym i prowadzony przez Usługodawcę dla wszystkich użytkowników odwiedzających Serwis Internetowy.
NEWSLETTER - nieodpłatna Usługa Elektroniczna polegająca na wysłaniu na skrzynkę email użytkownika informacji o aktualnościach na stronie oraz informacji marketingowych. Usługa wymaga dodatkowej zgodny użytkownika na wysłkę wiadomości e-mial.

SERWIS INTERNETOWY, SERWIS, DIPP.INFO.PL – serwis internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym https://dipp.info.pl/.
SYSTEM OGŁOSZENIOWY - dział serwisu internetowego Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym https://dipp.info.pl/ogloszenia udostępniający usługi zamieszczania i przeglądania ogłoszeń.
SKLEP INTERNETOWY - dział serwisu internetowego Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym https://dipp.info.pl/sklep umożliwiający zakup oferowanych przez Usługodawcę produktów.
WYSZUKIWARKA – nieodpłatna Usługa Elektroniczna, dostępna dla wszystkich Usługobiorców wyszukiwarka znajdująca się na stronie Serwisu Internetowego umożliwiająca wyszukiwanie w Bazie dipp, wyszukiwanie ogłoszeń zamieszczonych w Serwisie Internetowym, oraz wyszukiwanie produktów w Sklepie Internetowym
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
PRODUKT – oferowany przez Sklep produkt
REJESTRACJA – czynność dokonywana przez użytkownika na stronie Sklepu lub w Systemie Ogłoszeniowym mająca na celu założenie Konta Klienta lub Konta Usługobiorcy. Rejestracja dokonywana jest poprzez wypełnienie i zatwierdzenie formularza rejestracyjnego.
FORMULARZ REJESTRACYJNY – formularz na stronie, który Klient, Usługobiorca wypełnia podczas procesu rejestracji w celu zarejestrowania Konta Klienta
KLIENT –osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, które mogą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, które dokonują zakupu produktów w Sklepie.
KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
KOSZYK– część strony Sklepu w której Klient może obejrzeć wybrane przez siebie produkty oraz modyfikować i realizować zamówienia.

SPRZEDAWCA – Indico Tomasz Kowalski, Andrzej Herzberg Spółka Cywilna, NIP: 5882424318 z siedzibą przy ul. Wałowej 10/3, 84-200 Wejherowo, adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
KONTO KLIENTA – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres e-mail) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów i funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o jego działaniach w Serwisie Internetowym. Posiadanie Konta nie jest niezbędne do dokonania zakupu w sklepie internetowym, ale daje dostęp takich usług jak historia zamówień.
Na koncie Klienta wymagane są dane niezbędne do przeprowadzenia transakcji, wysyłki zamówionych produktów. oraz ewidencji finansowo księgowej

Dane rejestracyjne (w przypadku zakupu i założenia konta)
Nazwa użytkownika - Np. nazwa firmy, lub nick użytkownika, będzie wyświetlana w profilu publicznym
Nazwa logowania / login - służy do logowania w serwisie
Hasło - hasło do logowania w serwisie
Adres e-mail - adres e-mial do komunikacji z administracją sklepu.
Dane transakcyjne (w przypadku rejestracji oraz zakupu bez rejestracji)
Typ klienta (osoba fizyczna / działalność gospodarcza)
Imię
Nazwisko
Adres
Kod pocztowy
Miasto
Telefon
a w przypadku klienta instytucjonalnego
Firma (nazwa firmy)
NIP

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży lub wykonania Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej – korzystająca albo zamierzająca korzystać z Usług Elektronicznych dostępnych w dipp.info.pl
USŁUGODAWCA – Indico Tomasz Kowalski, Andrzej Herzberg Spółka Cywilna, NIP: 5882424318 z siedzibą przy ul. Wałowej 10/3, 84-200 Wejherowo, adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
KONTO USŁUGOBIORCY – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres e-mail) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów i funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o jego działaniach w Serwisie Internetowym. Posiadanie Konta jest niezbędne do wystawienia Ogłoszenia. Na koncie Usługobiorcy wymagane są następujące dane, które należy wprowadzić podczas zakładania konta:

Nazwa użytkownika - Np. nazwa firmy, lub nick użytkownika, będzie wyświetlana w profilu publicznym
Nazwa logowania / login - służy do logowania w serwisie
Hasło - hasło do logowania w serwisie
Adres e-mail - adres e-mial do komunikacji z administracją serwisu oraz do komunikacji z użytkownikami zainteresowanymi ogłoszeniami Usługobiorcy.

Logo firmy - logo w formacie graficznym jpg, png o wymiarach 120px x 120px - będzie wyświetlane w publicznie dostępnym profilu ogłoszeniodawcy
O firmie - krótki opis - będzie wyświetlany w publicznie dostępnym profilu

Oraz dane do wiadomości Usługodawcy, Sprzedawcy, niezbędne do prowadzenia rozliczeń księgowych.
Imię
Nazwisko
Nazwa firmy
Adres (ulica)
Kod pocztowy
Miejscowość
Numer NIP

CENNIK REKLAM i OGŁOSZEŃ– cennik korzystania z odpłatnych funkcji Serwisu Internetowego dostępny na stronie Serwisu Internetowego pod adresem  https:// 
OGŁOSZENIE – wszelkiego rodzaju ogłoszenia Usługobiorcy zamieszczone przez niego w Serwisie Internetowym niezależnie od jego nazwy, zamieszczone przez Usługobiorcę w odpowiednim dziale Serwisu Internetowego. Ogłoszenia w Serwisie Internetowym mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Dipp.info.pl przyjmuje do publikacji jedynie ogłoszenia powiązane tematycznie z przedmiotem zainteresowania redakcji serwisu. W szczególnosci ogłoszenia dotyczące zabytkowych obiektów rezydencjalnych. Ogłoszenia mogą być umieszczane w dostępnych kategoriach:

  • Na sprzedaż
  • Zwiedzanie i wynajem
  • Wydarzenia
  • Organizacja imprez
  • Oferty specjalne


KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
PRAWO AUTORSKIE – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.)
REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego zgodnie z Regulaminem.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).

Przyjmowanie i realizacja zamówień w sklepie internetowym

  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony :
  3. Zamówienie towarów realizuje się poprzez wybranie Towarów, którymi Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku "DODAJ DO KOSZYKA", znajdującego się przy opisie Towarów, a następnie, z poziom "KOSZYK", znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, a następnie kliknięcia potwierdzenia zakupu.
  4. Przy złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mailem, podany w Formularzu Zamówienia.
    Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
    - w przypadku złożenia zamówienia płatnego szybkim przelewem internetowym - rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
    - w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym- rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienia, a na koncie bankowym Sklepu.
  5. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić.

Realizacja płatności

  1. Klient ma do dyspozycji następujące formy płatności:
    - Płatność za pomocą systemu szybkich płatności: Przelewy24
    - Płatność zwykłym przelewem bankowym
  2. Po złożeniu zamówienia i nieopłaceniu go w czasie 30 min poprzez udostępnione przez nas formy płatności umowa sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta, a zamówienie automatycznie anulowane.

Warunki i termin dostawy zamówienia
 

  1. W przypadku wyboru płatności zwykłym przelewem bankowym zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty u sprzedającego.
  2. W przypadku wyboru płatności przelewem szybkim internetowym lub kartą płatniczą zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie.
  3. Towary dostarczane są w terminie od 7 do 14 dni roboczych
  4. Towary dostarczane są na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Reklamacje i zwroty

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
  2. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza na adres Indico S.C., Walowa 10/3, 84-200 Wejherowo wraz z potwierdzeniem sprzedaży i dołączonym protokołem reklamacyjnym , które są do pobrania na stronie.
  3. Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest potwierdzenie sprzedaży lub faktura.
  4. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  5. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania przez Klienta.
  6. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
  7. Zwroty bądź reklamacje wysyłane do siedziby za pobraniem , nie będą przyjmowane.

Odstąpienie od umowy kupna / sprzedaży

  1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy.
  3. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności wciągu 14 dni roboczych na konto bankowe wybrane przez Klienta.

Dane osobowe

  1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  2. Dane osobowe użytkowników serwisu są chronione, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, w najlepszy możliwy sposób, uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby trzecie. Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.
  3. Zasady przetwarzania danych osobowych określone są w Polityce Prywatności

Warunki korzystania z serwisu

  1. Dział dipp.info.pl/ogloszenia  powstał, aby ułatwić Usługobiorcom zamieszczanie, przeglądanie i wyszukiwanie Ogłoszeń dotyczących zabytkowych obiektów rezydencjalnych.
  2. Ogłoszenia w Serwisie Internetowym mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. Celem zawarcia umowy będącej przedmiotem Ogłoszenia niezbędny jest każdorazowo kontakt z Usługobiorcą – ogłoszeniodawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego przy każdym Ogłoszeniu lub poza Serwisem Internetowym (na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej) i ustalenie szczegółów przez zainteresowane strony. Właściciel Serwisu Internetowego nie jest autorem Ogłoszeń zamieszczanych w Serwisie Internetowym przez jego Usługobiorców. Serwis Internetowy nie umożliwia także jego Usługobiorcom zawarcia za jego pośrednictwem umowy będącej przedmiotem Ogłoszenia.
  3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Serwisu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  4. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    - komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
    - dostęp do poczty elektronicznej
    - przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej;
    - zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie Internetowym w związku z realizacją usług zamieszczania ogłoszeń jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Serwisie Internetowym, w tym podstawy, cewegole i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych.
  6. Korzystanie ze Serwisu Internetowego jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Serwisu Internetowego jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Usługodawcy).
  7. Usługodawca przestrzega art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.) zgodnie z którym: nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych.

Korzystanie z usług elektronicznych

  1. Korzystać z Serwisu Internetowego na warunkach wskazanych w Regulaminie może każdy użytkownik.
  2. Usługobiorca może korzystać w Serwisie Internetowym z następujących Usług Elektronicznych:
    a. Baza Dipp
    b. Blog
    c. Galeria
    d. Wyszukiwarka
    e. Ogłoszenia
    f. Sklep Internetowy
    g. Newsletter
  3. Szczegółowy opis Usług Elektronicznych i zasad ich działania dostępny jest na stronie Serwisu Internetowego w odpowiednich działach (ogłoszenia/ sklep)
  4. Usługodawca obowiązany jest świadczyć Usługi Elektroniczne bez wad.
  5. Korzystanie z dostępnych Usług Elektronicznych jest co do zasady nieodpłatne, z wyjątkiem tych funkcjonalności, co do których wyraźnie zastrzeżono wymóg wniesienia opłaty.
  6. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu formularza rejestracji oraz (2) kliknięciu pola „Zapisz” oraz (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W formularzu rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych: pełna nazwa, nazwa użytkownika, adres poczty elektronicznej oraz hasło.
  7. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo zawieszenia Konta Usługobiorcy w następujących przypadkach:
    a. gdy Usługobiorca mimo wezwania ze strony Usługodawcy z podaniem przyczyny narusza niniejszy Regulamin;
    b. gdy Usługobiorca mimo wezwania ze strony Usługodawcy z podaniem przyczyny zalega z jakimikolwiek płatnościami na rzecz Usługodawcy;
    c. gdy Usługobiorca mimo wezwania ze strony Usługodawcy z podaniem przyczyny zamieszcza w ramach Ogłoszenia treści bezprawne lub informacji handlowych zachęcających do korzystania z serwisów lub podmiotów konkurencyjnych wobec Serwisu Internetowego, w tym także adresy stron internetowych, nazwy oraz logo takich serwisów internetowych lub podmiotów;
    d. gdy działania danego Usługobiorcy mimo wezwania ze strony Usługodawcy z podaniem przyczyny naruszają renomę Usługodawcy lub Serwisu Internetowego.
  9. Zawieszenie Konta może nastąpić na czas określony wskazany przez Usługodawcę lub nieokreślony. W czasie zawieszenia Konta nie jest możliwe wystawianie nowych Ogłoszeń. Zawieszenie Konta może powodować ponadto wycofanie wszystkich wystawianych za jego pośrednictwem Ogłoszeń. W czasie zawieszenia Konta Usługobiorca obowiązany jest podjąć działania mające na celu usunięcie przyczyn jego zawieszenia, a po ich usunięciu obowiązany jest poinformować o tym niezwłocznie Usługodawcę. Usługodawca odwiesza Konto niezwłocznie po ustaniu przyczyny jego zawieszenia, nie później niż w terminie 10 Dni Roboczych.
  10. Usługodawca w przypadku zawieszenia Konta trwającego ponad 30 dni kalendarzowych i braku ustania przyczyn jego zawieszenia ma prawo wypowiedzieć Usługobiorcy umowę o korzystanie z Usługi Elektronicznej z 7- dniowym terminem wypowiedzenia.
  11. Korzystanie z Wyszukiwarki ogłoszeń rozpoczyna się z momentem przejścia na podstronę ogłoszeniową Serwisu Internetowego, wpisaniu lub kliknięciu wyszukiwanej frazy i kliknięciu pola akcji. Usługobiorca ma możliwość także skorzystania z kategorii, filtrów i opcji wyszukiwania dostępnych w Wyszukiwarce. Skorzystanie z Wyszukiwarki ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu po wyszukiwania za jej pośrednictwem lub zamknięciu przeglądarki internetowej.
  12. Korzystanie z Bazy Dipp, Bloga i Galerii możliwe jest po wejściu na stronę Serwisu Internetowego. Baza Dipp, Blog i Galeria są dostępne dla wszystkich odwiedzających Serwis Internetowy bez potrzeby podawania jakichkolwiek danych, czy dokonywania innych czynności.
  13. Usługodawca może udostępnić dodawanie komentarzy pod wpisami w różnych częściach serwisu. Komentarze Użytkowników Serwisu wyrażają wyłącznie ich własną opinię i nie stanowią opinii Usługodawcy. Niedozwolone jest zamieszczanie komentarzy naruszających zasady netykiety oraz zawierających informacje, które są nieprawdziwe lub mogą wprowadzić w błąd innych Usługobiorców, a także zawierające treści reklamowe lub promujące bezpośrednio albo pośrednio inne serwisy. Usługodawca zastrzega sobie prawo usunięcia komentarzy naruszających powyższe zasady.
  14. Usługodawca przestrzega art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.) zgodnie z którym: nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych.
  15. Korzystanie z Bazy Dipp, Bloga i Galerii jest nieodpłatne i następuje po przejściu do odpowiednich zakładek Serwisu Internetowego. Baza Dipp, Blog i Galeria prowadzone są przez Usługodawcę.
  16. Korzystanie z Neestellera jest bezpłatne. Wymaga jednak osobnego zgłoszenia / zapisu poprzez wypełnienie formularza i wyrażenie zgodny na przesyłanie wiadomości z serwisu na skrzyknę pocztową użytkownika

Zasady umieszczania ogłoszeń

  1. Jedną z możliwości Konta Użytkownika w Serwisie Internetowym jest zamieszczenie Ogłoszenia, który następnie będzie widoczne w Serwisie Internetowym dla wszystkich odwiedzających Serwis. Zamieszczenie Ogłoszenia możliwe jest poprzez skorzystanie z formularza dostępnego na stronie Serwisu Internetowego pod przyciskiem „Dodaj Ogłoszenie” – jego wypełnienie możliwe jest po zalogowaniu się na swoje Konto w Serwisie. W zależności od rodzaju Ogłoszenia wymagane jest podanie danych wskazanych w formularzu jako obowiązkowe i kliknięcie pola „Zapisz i publikuj”. Ogłoszenie zostaje zamieszczone w Serwisie Internetowym niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 24 godzin od kliknięcia pola akcji, nie wcześnie jednak niż z chwilą zaksięgowania płatności tytułem zamieszczenia Ogłoszenia. Usługobiorcy otrzymują potwierdzenie dodania Ogłoszenia na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji Konta.

  2. Korzystanie z Ogłoszenia i zamieszczenie Ogłoszenia, a także dodatkowe sposoby wyróżnienia Ogłoszenia zamieszczanego przez Usługobiorcę w Serwisie Internetowym są odpłatne.
    a. Opłata za korzystanie z odpłatnych funkcjonalności może być uiszczona w formie jednorazowej (subskrypcja). Wysokość opłat oraz jej rodzaje są wskazane w Cenniku oraz każdorazowo na stronie Serwisu Internetowego przed skorzystaniem z odpłatnych funkcjonalności Ogłoszenia.
    b. Dostęp do odpłatnych funkcjonalności Ogłoszenia możliwy jest po dokonaniu opłaty przez Usługobiorcę. Dostęp do odpłatnych funkcjonalności aktywowany jest przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności. Usługobiorca jest obowiązany dokonać płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od wybrania odpłatnej funkcjonalności.
    c. Usługodawca umożliwia następujące sposoby płatności tytułem odpłatnych funkcjonalności Ogłoszenia:

    I. płatności elektroniczne i kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą za pośrednictwem tego serwisu prowadzi spółka PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068; https://www.przelewy24.pl/;

    II . płatność zwykłym przelewem bankowym na rachunek usługodawcy
    Nazwa Banku: mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A.
    Nr rachunku:  98 1140 2004 0000 3902 7665 7484
    Kod SWIFT: BREXPLPWMBK

  3. Usługobiorca zamieszczający Ogłoszenie obowiązany jest zamieszczać w Serwisie Internetowym jedynie informacje prawdziwe, rzetelne i niewprowadzające w błąd. Usługobiorca zamieszczający Ogłoszenie obowiązany jest zamieszczać dane kontaktowe wyłącznie w przeznaczonych do tego miejscach Ogłoszenia.

  4. Usługobiorca zamieszczający Ogłoszenie obowiązany jest do zamieszczenia zgodnych ze stanem faktycznym, jasnych, zrozumiałych, rzetelnych i niewprowadzających w błąd informacji dotyczących przedmiotu i warunków Ogłoszenia. Zamieszczenie Ogłoszenia nie może naruszać przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub praw osób trzecich. Ogłoszenie powinno odzwierciedlać rzeczywisty zamiar Usługobiorcy. Ogłoszenie, jego przedmiot i treść powinny być zgodne z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze w szczególności poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, innych Usługobiorców oraz osób trzecich.

  5. Usługobiorca obowiązany jest do zamieszczenia Ogłoszenia o treści odpowiadającej tematyce Serwisu oraz w odpowiedniej kategorii dla danego rodzaju Ogłoszeń oraz w języku polskim.

  6. Usługobiorca obowiązany jest do niezamieszczania w ramach Ogłoszenia (w tym także poprzez zdjęcia) treści bezprawnych oraz treści o charakterze reklamowym, ogłoszeniowym lub informacji handlowych zachęcających do korzystania z serwisów konkurencyjnych wobec Serwisu Internetowego, w tym także adresów stron internetowych, nazw oraz logo takich Serwisów Internetowych.

  7. Usługodawca ma prawo edytować Ogłoszenia w celu usunięcia elementów niezgodnych z niniejszym Regulaminem.

Reklamacje dotyczące usług

  1. Reklamacje związane z działaniem Serwisu Internetowego można złożyć na przykład drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Zalecamy podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) Państwa żądania; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  3. Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku konsumentów brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Usługodawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Odstąpienie od umowy na usługę

  1. Niniejszy punkt Regulaminu ma zastosowanie jedynie do Usługobiorców będących konsumentami.

  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  3. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W przypadku usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

  4. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Indico S.C. Wałowa 10/3, 84-200 Wejherowo lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  5. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której Usługodawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, albo (2) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy. Dla pozostałych umów bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.

Pozasądowe metody rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Niniejszy punkt Regulaminu ma zastosowanie jedynie do Klientów będących konsumentami.

  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

  3. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

  4. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Usługodawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

  5. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

  1. Niniejszy punkt Regulaminu ma zastosowanie jedynie do Usługobiorców niebędących konsumentami.

  2. Usługodawca jest uprawniony do usunięcia treści zamieszczonych przez Usługobiorcę niebędącego konsumentem w Serwisie Internetowym, jeżeli uzna je za niezgodne z tematyką Serwisu Internetowego, nieprawdziwe, nierzetelne, nieobyczajne, obraźliwe lub naruszające prawa osób trzecich.

  3. Usługobiorca niebędący konsumentem jest obowiązany do zapłaty Usługodawcy kary umownej w przypadku zamieszczenia prze Usługobiorcę Ogłoszenia niezgodnego z niniejszym Regulaminem w wysokości 50 zł za każde niezgodne z Regulaminem Ogłoszenie.

  4. Rezygnacja Usługobiorcy niebędącego konsumentem z korzystania z odpłatnych funkcjonalności Serwisu Internetowego w trakcie ich trwania nie uprawnia go do zwrotu opłaty za pozostały okres ich trwania.

  5. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej zawartej z Usługobiorcą niebędącym konsumentem w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Usługobiorcy niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.

  6. Usługodawca może wypowiedzieć Usługobiorcy niebędącemu konsumentem umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie takiemu Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

  7. Usługodawca jest uprawniony w każdym czasie podjąć działania zmierzające do zweryfikowania prawdziwości, rzetelności oraz precyzyjności informacji podanych przez Usługobiorcę niebędącego konsumentem. W zakresie weryfikacji Usługodawca uprawniony jest m. in. do zażądania od Usługobiorcy niebędącego konsumentem przesłania skanu posiadanych certyfikatów, zaświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji. W czasie weryfikacji, o której mowa w zdaniu poprzednim Usługodawca uprawniony jest zawieszenia Konta Usługobiorcy niebędącego konsumentem na czas trwania weryfikacji.

  8. Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy niebędącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jedynie do wysokości ostatnio zapłaconej opłaty za korzystanie z Serwisu Internetowego. Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy niebędącego konsumentem tylko za typowe i rzeczywiście poniesione szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy, z wyłączeniem utraconych korzyści.

  9. Usługodawca nie ponosi wobec Usługobiorcy niebędącego konsumentem odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikające z działania siły wyższej lub wszelkich innych przyczyn pozostających poza kontrolą Usługodawcy.

Prawa autorskie

  1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną Prawa Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi Internetowemu obejmuje wszystkie formy ich wyrażenia.

  2. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  3. Zamieszczając jakiekolwiek treści w Serwisie Internetowym, Usługobiorca jest obowiązany zapewnić, aby nie naruszały one praw autorskich oraz praw własności intelektualnej Usługodawcy, innych Usługobiorców, ani jakichkolwiek innych podmiotów.

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane przez Sprzedawcę / Usługodawcę zawierane są w języku polskim.

  2. Sprzedawca / Usługodawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

  3. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia zakup Towarów oferowanych przez Sklep. Sklep umożliwi Klientowi zapoznanie się z Regulaminem przy składanym zamówieniu.

  4. Brak akceptacji Regulaminiu uniemożliwia korzestanie z usług zamieszczania ogłoszeń w serwisie

  5. Zmiana Regulaminu – Sprzedawca / Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; dodania nowych Usług Elektronicznych; dodania nowych form płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

logo dwory i pałace polski

Copyright © 2020 Dwory i Pałace Polski. Powered by Indico S.C.  & Joomla! CMS 

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Znajdż nas na:

Instagram Facebook Facebook youtube

Kontakt

Indico S.C. , Przyjaźni9, 84-215 Gowino
NIP: 5882424318, REGON: 366309509

Kontakt z redakcją:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.